دامپ SSAT TU5 با شناسایی درست بعد از دانلود اضافه شد دانلود

دانلود سون پروگ 7ProgPlus

سون پروگ یکی از قدیمی ترین پروگرمرهای خودرویی در ایران است که یکی از جدی ترین رقبای پروگرامر TNM نیز هستش.

این پروگرامر توسط شرکت مبتکران در شهر مشهد تولید میشه و یکی از بهترین های برای کار کیلومتر هستش. نرمافزار های mtool و dashprog در کنار اینترفیس این پروگرامر اون رو به یکی از قدرت مند ترین های در ضمینه اصلاح کیلومتر تبدیل کرده و به نسبت هزینه امکانات و مدل های زیادی رو میتونه تنظیم کیلومتر انجام بده.

 

                             

البته سون پروگ تنها به کیلومتر خلاصه نمیشه و روی دانلود و برنامه ریزی ایسیو های خودروهای داخلی و چینی مانور بالایی میتونه بده.

سون پروگ در برنامه ریزی میکرو های تریکور یکی از قدرتمند ترین هاست و یکی از جامع ترین پوشش ها رو روی این مدل میکرو کنترلر ها داره.

یکی دیگر از نقات قوت این پروگرامر طرای ماژولار اون هست.برای مثال سوکت زیف 40 پایه این پروگرامر بر روی اون قابلیت جدا شدن داره که درصورت هرگونه خرابی در این سوکت بعد ها بصورت تک قابل تعویض خواهد بود.

نرم افزار سون دیاگ هم یکی دیگر از امکاناتیست که این پروگرامر در اختیار شما قرار خواهد داد. البته وقتی برنامه دیاگ رو باز کنید با نرمافزاری روبرو میشید که لیست ایسیو هاش احتمالا از سال 95 به بعد به روز نشده و این دیاگ یکی از نقاط ضعفش آپدیت نبودنش هست که در مقایسه با TNM Diag یک شکست محسوب میشه .

اما یکی از خاص ترین آپشن های این دیاگ که شاید ضعف آپدیت نبودن 7Diag رو پوشش بده قابلیت راه اندازی آیکو دیاگ با اینترفیس سون پروگ هستش.شما کافیه راه انداز آیکو دیاگ سون رو نصب کنید و بعد از اون با نصب هر نسخه ای از آیکو دیاگ از اون استفاده کنید.


برای راحتی استفاده شما همکاران عزیز لینک دانلود آخرین نسخه سون پروگ و تمامی نرمافزار های جانبی در باکس دانلود پایین قرار گرفتن.


ایسیو دانلود همیشه آخرین نسخه این نرمافزار ها رو در همین صفحه منتشر میکنه.

دانلود باکس

حمیدرضا

9 مطلب منتشر شده

کارشناسی مهندسی خودرو . هنرآموز رشته مکانیک خودرو هنرستان . تعمیرکار یونیت های میکروکنترلری

درباره این مطلب نظر دهید !